انواع پکینگ لاستیکی

پکینگ چیست و انواع پکینگ و کاربرد های آن

انواع پکینگ لاستیکی

پکینگ چیست و انواع پکینگ و کاربرد های آن

تولید کننده انواع پکینگ لاستیکی
#پکینگ_لاستیکی
#پکینگ
#پکینگ_جک
#پکینگ_طبقاتی
#پکینگ_دوطرفه
#پکینگ_پلی_یورتان
#پکینگ_منجید_دار
#پکینگ_تفلونی
#پکینگ_لاستیکی
#وی_پک
#پکینگ_وایتون
#پکینگ_فلزدار
#پکینگ_ضد_سایش
#پکینگ_ضد_روغن
#پکینگ_گردگیر
#پکینگ_حفاری
#لاستیک_سازی_رویان_صنعت
پکینگ ضد روغن NBR
پکینگ سیلیکون Silicon Food Grade
پکینگ وایتون Vaiton
پکینگ های دو طرفه فلزدار
پکینگ های نسوز
،پکینگ پلی اورتان،
پکینگ پنوماتیک،
پکینگ کاستاس ،
پکینگ ویپک (طبقاتی)،
پکینگ جهت سیل و آبندی،
پکینگ تفلون


  • ۰
  • ۰

دیافراگم لاستیکیدیافراگم لاستیکی

دیافراگم لاستیکی (Rubber Diaphragm) از پرکاربردترین قطعات در صنعت، این نوع لاستیکی، از صفحات لاستیکی و یا متریال پلیمری انعطاف پذیر تشکیل شده است. به راحتی می توان با استفاده از نوع لاستیکی کنترل جریان بین کنترل ولوها و پمپ ها را انجام داد.

لاستیک سازی رویان صنعت تولید کننده تخصصی انواع دیافراگم لاستیکی 09131648054

 

تولید دیافراگم لاستیکی با الاستومر با کیفیت بوده و روش و تکنیک تولید این نوع لاستیکی مناسب باشد، قطعا عملکرد بهتری نوع لاستیکی خواهد داشت. لاستیک سازی رویان صنعت تولید انوع لاستیکی با ابعاد مختلف کوچک، متوسط و بزرگ را برای انواع صنایع دفاعی، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنعت هوا فضا و موارد دیگر انجام می دهد.

 

روش تولید دیافراگم در رویان صنعت

دیافراگم  لاستیکی و شرایط کارکرد مخصوص و حساسیت بالای این قطعات، روش تولید و نوع الاستومر مصرفی در کیفیت نهایی قطعه نقش چشمگیری دارد که، لاستیک سازی رویان صنعت بسپار توانسته با ادغام الاستومر و الیاف و منجیدهای مختلف مانند؛ پلی استر و استرج، دیافراگم با ابعاد و ضخامت های مختلف تولید کند .این واحد صنعتی با در دست داشتن بیش از 260 مدل قالب دیافراگم در تیپ ها و سایزهای مختلف بخش وسیعی از تولید این محصول را به خود اختصاص داده است.

 

دیافراگم ضد اسید ای پی دی ام

به طور کلی دیافراگم لاستیکی ضد اسید از مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و تأثیرات ازونی برخوردار است و دارای مشخصات الکتریکی بالایی می باشد. مقاومت گرمایی خوب این نوع دیافراگم و ویژگی الاستیکی آن در کنار مقاومت جوی مناسب، کاربرد این دیافراگم لاستیکی را در صنایع مختلف که پمپ با سیالات خورنده و اسیدی در تماس است، را افزایش داده است.

نوع لاستیکی با متریال EPDM، با متریال بوتیل (B.U)، لاستیکی با متریال پلی یورتان(P.U)، لاستیکی با متریال وایتون(Viton)، دیافراگم‌لاستیکی با متریال سیلیکون(Silicon)، دیافراگم با لاستیک طبیعی مصنوعی، دیافراگم با متریال نیتریل(Nitrile)، با متریال نئوپرن(Neoprene)

 

دیافراگم های منجیددار ضد پارگی

انواع دیافراگم ممنجیددار در ابعاد مختلف به صورت منجیددار و بدون منجید، بدون محدودیت سایز با استفاده از مواد اولیه درجه یک قالب سازی و تولید می شود. زمانی که دیافراگم لاستیکی، با یک یا چند لایه منجید ترکیب شود، عمر مفید دیافراگم افزایش یافته و از پاره شدن دیافراگم هنگام تنش جلوگیری می کند. انواع دیافراگم های لاستیکی مسلح به منجید برای شیرهای پنوماتیک و کنترل ولو، پمپ هیدرولیک، کمپرسورها، هوافضا و سوپاپ به کار می رود.

لاستیکی منجید دار، تقویت شده با پارچه های سفارشی، فلز دار، پخته شده با ورق PTFE، روکش دار، سوراخ دار،لاستیکی کلاهی، چاک دار، لاستیکی ضد فشار، ضد اسید، ضد روغن،بسیار نازک با ضخامت 0.2 میلی متر

 

ویژگی های این محصول

دیافراگم لاستیکی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا تهیه می شود. این مواد توسط صنایع لاستیک سازی قابل اعتماد تولید می شود. دیافراگم های لاستیکی با ویژگی های منحصر به فرد به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

آن ها به دلیل داشتن ویژگی های انحصاری در صنعت، اعتبارات زیادی کسب کرده اند. همچنین می توان طیف وسیعی از آن ها را مطابق مشخصات و نیاز صنایع مختلف تنظیم و تولید کرد.

استفاده از دیافراگم در صنعت بسیار گسترده است،چون که به خوبی کنترل بین جریان دو هوا را انجام می دهد.

 

موارد استفاده از دیافراگم در صنایع مختلف طبق تجربیات مشتریان رویان صنعت 

دیافراگم های لاستیکی، تعداد پنل های مورد نیاز برای صفحه های لاستیکی را می کاهد. این پنل ها برای عایق بندی استفاده می شوند.

قاب داخلی دیافراگم، انرژی ضربات وارده از طرف ذرات را جذب می کند. بنابراین از تجهیزات در برابر ضربه ها پشتیبانی می کند.

این نوع دیافراگم ها طیف گسترده ای دارد که آن را برای برنامه های مختلف مناسب می سازد.| دیافراگم روکش دار PTFE

برای کاربردهای که در مجاورت رطوبت زیاد و یا هوای خشک هستند نیز مناسب است.

به طور قابل ملاحظه ای باعث کاهش گیر کردن مواد در درپوش ها می شود. همچنین از هرز رفتنگی درپوش پیشگیری می کند.

برای طیف گسترده ای از سیستم های اتصال دهنده لوازم جانبی قابل استفاده است

انتخاب متریال مناسب برای تولید دیافراگم به دما، فشار و فرکانس عملکرد بستگی دارد. متریال های دیافراگم الاستومری در دماهای بالا، نسبت به مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند؛ به طور با توجه به شرایط محیطی که دیافراگم در آن استفاده می شود، می توان نوع متریال دیافراگم را انتخاب نمود.

دیافراگم شیربرقی، مورد استفاده در انواع شیرهای برقی....

 

دیافراگم طبیعی مصنوعی ضد سایش

این نوع دیافراگم با جنس لاستیک طبیعی _ مصنوعی (NR_SBR) در صنایع مختلف استفاده می شود. چنانچه میزان فشار و کارکرد پمپ زیاد باشد، دیافراگم لاستیکی ضد سایش با منجید مسلح می گردد که از پارگی دیافراگم در حین کار جلوگیری می کند. متریال این نوع دیافراگم ترکیبی از لاستیک طبیعی نچرال رابر (NR) و لاستیکی مصنوعی استایرن بوتادین رابر (SBR) تولید می شود، که هر چه درصد NR بیشتر باشد، قابلیت ضدسایش دیافراگم نیز افزایش می یابد.

 

 

دیافراگم ضدروغن ان بی ار

جهت استفاده در محیط های روغنی و مواد سوختی مناسب است. دیافراگم لاستیکی از مقاومت مکانیکی، خورندگی و گرمایی مناسب تا دمای 120 درجه سانتی گراد برخوردار بوده و پایداری آن نیز در شرایط جوی در برابر تأثیرات ازون خوب می باشد. هر چه میزان اکریل نیتریل افزایش یابد، مقاومت دیافراگم ضدروغن در برابر روغن و چربی بیشتر می شود و از طرفی انعطاف پذیری دیافراگم در دمای زیر صفر کم خواهد شد.

 

 

دیافراگم با روکش تفلون بدون پارگی

دیافراگم با روکش تفلون در پمپ هایی که با مواد شیمیایی کار می‌کنند استفاده می شود و یک سمت دیافراگم که با مواد شیمیایی در تماس است با پوشش پلی تترا فلور اتیلن (Polytetrafluoroethylene) ادغام می‌شود؛ که از خوردگی، ترک خوردن و ساییدگی جلوگیری می کند.

 

دیافراگم وایتون با تحمل دما بالا

دیافراگم وایتون با توجه به خواص عالی و منحصر به فردی که دارد، قیمت بالایی نسبت به دیگر دیافراگم ها دارد، لذا در مواقعی از دیافراگم وایتون استفاده می شود، که پایداری عالی عملکردی به لحاظ دما، فشار و سیال لازم باشد. هم چنین دیافراگم وایتون در برابر روغن، چربی، مواد سوختنی و بسیاری از حلال های اسید و بازی در درجه حرارت پایین و نیز روغن های نسوز هیدرولیکی مقاومت بسیار خوبی دارد.

 

 

دیافراگم سیلیکونی بهداشتی

این نوع از لاستیک دارای مقاومت حرارتی بالایی است و به دلیل بهداشتی بودن در صنایع غذایی، پزشکی، بهداشتی و داروئی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت نیاز به تحمل فشار بالای کاری لازم است این نوع دیافراگم با منجید و الیاف مسلح شود.

 

 

دیافراگم نئوپرن ضد اسید

دیافراگم کلروپرن (Chloroprene) یا نئوپرن خواص قابل توجهی از قبیل استحکام کششی، مقاومت محیطی، ضد مواد اسید و بازی، ضد روغن، ضد فشار، سایش و تنش و دارای مقاومت دمایی 40- الی 120+ درجه سانتیگراد است.

 

 

دیافراگم پلی یورتان ضد سایش

از دیگر ویژگی های دیافراگم پلی یورتان (پلی اورتان) می توان به مواردی چون مقاومت در برابر فشار، عایق رطوبتی، عدم تمایل به شرکت در واکنش های شیمیایی، مناسب صنایع بهداشتی و غذایی، نفوذناپذیری نسبت به آب و سیالات، مقاومت در برابر اشعه فرابنفش و خورشید اشاره نمود.

 

با ما در ارتباط باشید

آدرس کارخانه:
اصفهان- خیابان امام خمینی- خیابان بسیج- کوچه۱۲۷(چوب سبز)- انتهای کوچه سمت چپ-اولین کوچه سمت راست-انتهای کوچه سمت چپ-روبروی گز شیرین- صنایع لاستیک سازی رویان صنعت –  کدپستی۸۴۳۶۱۸۵۱۱۶

ایمیل:
royanlastic.co@gmail.com

تلفن کارخانه:
۰۳۱۳۴۳۹۵۶۱۳

واحد فروش و فنی:

۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴

۰۹۱۳۰۱۰۳۰۹۰

ساعات کاری:
شنبه-چهارشنبه: ۸:۰۰-۱۹:۰۰
پنجشنبه: ۸:۰۰-۱۴:۰۰
جمعه: تعطیل

https://royanlastic.com/%d8%af%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%85-%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%db%8c/

  • ۰۲/۰۶/۰۴
  • لاستیک سازی رویان صنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی