انواع پکینگ لاستیکی

پکینگ چیست و انواع پکینگ و کاربرد های آن

انواع پکینگ لاستیکی

پکینگ چیست و انواع پکینگ و کاربرد های آن

تولید کننده انواع پکینگ لاستیکی
#پکینگ_لاستیکی
#پکینگ
#پکینگ_جک
#پکینگ_طبقاتی
#پکینگ_دوطرفه
#پکینگ_پلی_یورتان
#پکینگ_منجید_دار
#پکینگ_تفلونی
#پکینگ_لاستیکی
#وی_پک
#پکینگ_وایتون
#پکینگ_فلزدار
#پکینگ_ضد_سایش
#پکینگ_ضد_روغن
#پکینگ_گردگیر
#پکینگ_حفاری
#لاستیک_سازی_رویان_صنعت
پکینگ ضد روغن NBR
پکینگ سیلیکون Silicon Food Grade
پکینگ وایتون Vaiton
پکینگ های دو طرفه فلزدار
پکینگ های نسوز
،پکینگ پلی اورتان،
پکینگ پنوماتیک،
پکینگ کاستاس ،
پکینگ ویپک (طبقاتی)،
پکینگ جهت سیل و آبندی،
پکینگ تفلون


  • ۰
  • ۰

مزایا پکینگ لاستیکی:

از ویژگی ها و خواص پکینگ های لاستیکی رویان صنعت می توان به بادوام بودن و با کیفیت بودن پکینگ ها اشاره کرد و همچنین ضد زنگ یودن در مقابل عوامل جوی و همچنین مقاومت و استحکام بالا در مقابل ضربه و عوامل محیطی و ابعاد دقیق طبق درخواست مشتری و همچنین نصب اسان پکینگ های لاستیکی در محل مورد نظر که موارد ذکر شده از مزایا پکینگ های لاستیکی صنایع لاستیک سازی رویان صنعت می باشد.

تعریف پکینگ لاستیکی پلی اورتان pu
پکینگ ها سیل های آب بندی می‌باشند که به‌صورت دینامیک بروی شافت پیستون وظیفه آب بندی را دارند. پکینگ های لاستیکی یا پلیمری به دلیل طراحی خاصی که دارند می‌توانند فشارهای بالای سیال را تحمل کنند و بسته به جنس و طراحی ساخت پکینگ ، ساعت کارکرد و فشار کاری عمر معینی دارند.

پکینگ لاستیکی:

پکینگ های لاستیکی برای آببندی و همچنین جلوگیری از ورد مایع و گاز استفاده می شود و همچنین برای پیستون ها و پمپ ها و موارد دیگر مورد اسفاده قرار می گیرد و متریال مورد اسفاده در پکینگ لاستیکی با توجه به محیط کارکرد و نوع ارتعاشی که به آن ها وارد میشود انتخاب میشوند و متریال های nr .sbr.nbr .cr در شرایط مختلف انتخاب میشوند و بعضی از پکینگ ها به صورت طبقاتی یا چند تیکه می باشد که پکینگ ها از نظر شکل ظاهری و موارد مورد استفاده متفاوت می باشد.

انواع پکینگ های لاستیکی:

پکینگ لاستیکی طبقاتی ، وی پک، یو پک ، پکینگ کستاس ، پکینگ جک هیدولیک ، پکینگ دوطرفه هیدرولیکی ، پکینگ جک پنوماتیک فلز دار ،پکینگ سیلیکونی ، پکینگ وایتون ، پکینگ گلویی ، پکینگ پیستونی ، پکینگ دوطرفه ، پکینگ تفلونی ، پکینگ سیلندر ، پکینگ بادی ، پکینگ پلی اورتان(پلی یورتان) و... می باشد .

وهمچنین پکینگ لاستیکی  تولید شده توسط لاستیک سازی رویان صنعت که با دارا بودن کادری مجرب و با داشتن اطلاعات به روز از صفر تا صد محصول را تولید می نمایید با استفاده از افراد متخصص در گروه طراحی و قالب سازی و همچنین گروه تولید و گروه کنترل کیفیت به شما مشتریان بهترین کیفیت و نازلترین قیمت را ارائه میدهد با توجه به تجربه لاستیک سازی رویان صنعت قادر به تولید انواع پکینگ لاستیکی همراه با فلز و منجیددار و متریال های مختلف nbr,nr,silicon,viton,hnbrو... ارائه می دهد.

پکینگ های یک طرفه لاستیکی پلی اورتان ptfe
پکینگ یک طرفه لاستیکی از پراستفاده ترین نوع پکینگ ها میباشد که عمل آب بندی را از یک طرف انجام می‌دهند
در این مدل پکینگ پلیمری فشار روغن به قسمت پشت سیل وارد می‌شود که هر چه فشار بالاتر رود پره بیرونی فشار بیشتری به بدنه سیلندر وارد می‌کند وهمین امر خود باعث جلو گیری از نشتی می‌شود قابل تامل است که زاویه پره یا چتر پکینگ اهمیت زیادی در آب بندی و جلوگیری از نشتی زودتر از موعد پکینگ دارد.

تماس با رویان صنعت به شرح ذیل می باشد

تماس با ما

تلفن کارخانه : ۰۳۱۳۴۳۹۵۶۱۳

          همراه: ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴

                    ۰۹۱۳۰۱۰۳۰۹۰

آدرس کارخانه:اصفهان،خیابان امام خمینی،خیابان بسیج،خیابان باغ بهشت،پ ۹۰


  • ۹۸/۰۲/۱۲
  • لاستیک سازی رویان صنعت

نظرات (۱)

  • ندا بهارلوئی
  • این شرکت بسیار عالی و دقیق با بهترین قیمت و کیفت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی